goforafrica.reismee.nl

Hedde gai un trekoog ?

Hedde gai un trekoog ?

Hedde gai un trekoog vroeg mijn Brabantse zoon Paul toen ik onfortuinlijk vast zat in de woestijn.

Een trekoog ? Bedoel je een trekhaak, ja die heb ik die zit achterop mijn auto !!!

Nee, ge moet un trekoog hebben vur de vurkant en die moette gai achter da klepske d’er in klappen !

Ik knipperde nog een paar keer met mijn ogen want had nog geen idee wat hij bedoelde. Da moet bij oewe reserveband liggen, zei hij heel serieus.

Ik dus daar maar zoeken zonder te weten wat ik zocht, tenslotte had ik de auto al 15 jaar en er nog nooit van gehoord.

Maar ja hoor in een blauw zakje zat een ronde pen met een oog en schroefdraad.


Dankzij het trekoog werd ik er meerdere keren uit het zand getrokken.

Reacties

Reacties

Annemiek M.

Tom, Je brabants is nu zo goed dat je volgend jaar mee kan carnavallen...

Gerard Appelo

Tom,
Voor mij is Twents net het zelfde als Brabants voor jou.
Overigens dat jij dat, als mentor van de groep, niet wist van dat
trekoog valt me tegen maar het heeft natuurlijk ook niets mer elektra te maken.

Kevin

Handig zo'n trekoog! Mooi dat je zoon je dat wist te vertellen. Groetjes aan Ingrid! Kevin

Wim S.

Tom,
Dit Brabants lyk ook soos Suid-Afrika, so dit is die beste om voort te gaan ry.

Dimph

Heerlijk verhaal enne nooit te oud om te leren h@e Tom

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!