goforafrica.reismee.nl

Westelijke Sahara

Weer twee reisdagen achter de rug. Onderweg af en toe off road gegaan.

Eerst naar Icht waar we op een biocamping overnacht hebben. Met zwembad! Het was voor het eerst warmer overdag. Ca 23 graden. Jongens zaten meteen in auto eigenaar om die te repareren.

Wij hadden een kamer met rioollucht en een douche die niet werkte. Maar het was niet koud!

's Avonds gekaart om bier dat niet tenzijte krijgen was. Jaja alcohol is not done hier.

Gisteren op weg naar Camping die helaas niet meer open is. Je ziet dan hoe snel het zand alles overneemt. Nog marktjes bezocht. Daar kijk je je ogen uit. Gisteren lagen er koeienkoppen te koop.

Uiteindelijk prachtige plek gevonden met mooie tenten 4km van verharde weg in middle of nowhere. Schitterend!

Daar Belg van 80 ontmoet die nog steeds off road crosst in Marokko. Zo willen wij ook wel 80 worden!

Samen in de auto gaat nog steeds erg goed zoals je in filmpje kon zien. Op een keer na toen Tom me liet staan toen hij vissers zag. Weg auto......

sAvonds heerlijk dromedaris gegeten samen met fietser uit Duitsland en motorrijder uit Oostenrijk. Heel gezellig en echt lekker! De jongens hebben zelf gekookt. Avond afgesloten met kampvuur in volle maan.

10eke

Jullie doen het goed! Succes verder.

Annemiek M.

He Tom, je hebt een kat en een pitspoes mee... wat wil je nog meer?