goforafrica.reismee.nl

Betonijzer

Betonijzer

Het woord zegt het eigenlijk al , het ijzer dat de beton in gaat om het te versterken.

Maar hier in Gambia hebben we andere inzichten gekregen waar betonijzer voor gebruikt kan worden en als zoon van een aannemer kan ik dat zeer waarderen. Ik heb weleens een wijnrek van betonijzer gezien maar hier gingen mijn ogen open.

Allereerst zag ik een betonijzeren stang gebruikt worden als een gordijnroede , dat het gordijn over deze stang niet glijden wil maakt ze niet zoveel uit.

In het volgende verblijf was de kledingroede van betonijzer.


Toen we gingen vissen op de rivier bleek het anker van betonijzer te zijn.

Toen we de bekende Albert Markt in de hoofdstad Banjul liepen zagen we een strijkijzerhouder van betonijzer.

En toen we een groentetuin project bezochten zag ik tuingereedschap van betonijzer.


Wat zou jij maken van betonijzer ?


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!