goforafrica.reismee.nl

De toerist

Even een toerist.

Na aankomst in Gambia besloten we even een toerist te zijn, en besloten te verblijven in het grote Senegambia hotel met 378 kamers.

Het hotel zelf is fantastisch met twee zwembaden, grote tuin, prive parkeerplek, en een mooi strand.

In de tuin zitten aapjes en veel vogels en wordt er een grote groep gieren gevoerd.

De kamer was ook geweldig; prima bed, airco en een heerlijke douche.

Je zult zeggen, die hebben het prima voor elkaar. Echter door de gasten voelden we ons niet op de plek waar we zijn wilden.

Kijkend naar de gasten had dit hotel overal kunnen staan. Een hotel waar een vliegtuiglading toeristen gedumpd wordt voor 8 dagen. In die 8 dagen verbranden ze zich in de zon en vreten zich helemaal vol terwijl ze al aan obesitas lijden.

In de straat voor het hotel - “ the strip”- zitten restaurantjes met namen als Alex en Alie waar je kroketten en frikandellen kunt eten. Ook zit er een pannenkoeken restaurant.

Gelukkig konden wij een lokaal visrestaurant vinden “ sea shell” waar we heerlijk gegeten hebben, king prawns en lobster thermidor.

Maar na twee nachten moesten we weg, hadden we er genoeg van om een toerist te zijn en wilden we weer reiziger worden.

Dus op zoek naar een paradijsje.

We kunnen alvast vertellen dat we dat gevonden hebben

Annemiek M.

Fijn dat jullie even alles uitproberen voordat ik arriveer! Tegen die tijd kunnen jullie, als volleerde reisleiders , mij naar de beste plek brengen ?

Will

Hallo Ingrid en Tom. Ik kan er me wat bij voorstellen na alle reisverhalen van de afgelopen weken, past zo'n hotel met toeristen niet. Ik ben benieuwd naar jullie paradijsje en het vervolg van de reis. Groet Will