goforafrica.reismee.nl

My Berber huisband

Derde dag Marokko. Wat een prachtig land om zo doorheen te reizen. Fantastische landschappen en mooie plaatsjes. De douaneformaliteiten gingen vrij soepel met al die volgeladen auto's. En dan rijd je Tanger binnen. Een drukke heksenketel.

Maar met ons team oranje ging dat prima. De jongens rijden goed en vinden het leuk. De eerste dag tot Fez gereden. Daar een hotelletje in het centrum gehad. Over de auto's werd gewaakt door de bewaker.

Tweede dag 's ochtends eerst de Medina in. Was rustig ivm vrijdagsrust.

Naar leerververij geweest. Bijzonder om te zien. Heel fotogeniek.

In winkel kreeg ik compliment dat ik een Berber husband heb. Tom was zeer goed aan het onderhandelen. Ook de jongens werden in de strijd gegooid. 6 zonen die geen cola meer konden drinken als hij de volle prijs moest betalen. En de korting die hij wilde kreeg hij ook. Sindsdien is hij papa van de groep haha.

' s Middags doorgereden naar Midelt. Daar op camping. Wij in hotelletje. Te koud voor twee pensionados. Tegen vriespunt. Hotel was trouwens ook koud. Overdag is het prima. Zonnetje en + 20 graden.

Vandaag naar Merzouga gereden. Onderweg gevoetbald met de boys. Daar kwamen al snel Marokkaans jochies op af die meespeelde en de bal mochten houden. Heel leuk!

Vanmiddag aangekomen in een hotel uit duizend en één nacht in Merzouga. Aan de rand van de woestijn.  Met camping.

Akkie

Hahahaha, 6 zonen die geen cola kunnen drinken!! Dat zou natuurlijk een schande zijn ?

Guido

Laat Peter en Ivo het maar niet horen.
6 zonen haha. Veel plezier.

Annemiek

Een man naar mijn hart...goed onderhandelen op de markt! Zo hoort het :-)

10eke

Jullie doen het goed, leuk om weer wat van jullie te horen en zien!

Mar

Dat voetballen doet me natuurlijk goed, maar ook al die plekken waar we geweest zijn, alweer 13 jaar geleden. Mooie beelden!

Will

Leuk verslag en foto's, ga zo door.