goforafrica.reismee.nl

Wortelen

Zo vandaag hadden we een gezellig Spaanse rit van Caceres naar Tarifa, door het fraaie landschap van de streek Andalusia. Maar vanochtend werden eerst de auto’s gecontroleerd

Movie.

In Tarifa hebben de studenten Maikel, Jeremy , Rik en Koen een heerlijke macaroni gemaakt die we buiten bij de ondergaande zon hebben gegeten met het zicht op de Middellandse Zee.

En Paul en Jasper hebben samen met Jan ervoor gezorgd dat mijn bakkie weer werkg in de auto. Dus morgen gaat het weer van Whisky Bravo Alpha op de 27 MC.

Verder vanavond een briefing gehad mbt de overtocht morgenvroeg naar Marokko en ook nog even naar Ajax-Real Madrid gekeken.

Als ik nu even terugkijk naar de lange dagen in de auto, is mij dat 100 % meegevallen. Moest wel wennen aan de door Ingrid meegenomen wortelen die me met enige dwang worden opgedrongen, goed voor me zegt ze dan. Nou eerlijk gezegd mis ik de gehakstaven bij de pomp op de Nederlandse snelwegen.

Maar goed, ik heb een beetje onderhandeld en eet nu dus een wortel samen met een sultana, en dat gaat prima.


Reacties

Reacties

Joyce

Een gekookt eitje kan ook toch?

Ria van Hage

Spaanse worteltaart, goed compromis ?

Gerard

JOYCE
Voor een gekookt eitje te pellen heb je een stoeprand nodig en wortelen zijn goed we je ogen.

Guido

Een wortel is goed voor je ogen ( heb je ooit een konijn met een bril gezien ) fijne reis verder morgen.

trudy van der maden

hahahaha neem nu maar gewoon aan dat wortel echt goed is...veel plezier nog allen en weer goede reis naar Marokko

Jan

Haha. Volgens mij kom je er wel. Als het een een eitje of wortelen zijn het maakt niet uit, je moet het goed weg spoelen.

Sylvia

Neem tegelijk ook een ui en een aardappel zodat je je eigen Hollandse hutspot bereidt.

Will Van Essen

Hallo samen, tot zover dus alles goed en gezellig. Nu 3 dagen geen vervolg? Geen internet? Ben benieuwd waar jullie nu zijn. Groetjes

Josephine

Wow wat een avontuur! En een berber husband......daar zou ik dus echt heel zuinig op zijn:) !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!